מסלול טיול מעגלי בצפון איטליה + מפה

מסלול תקציר  :  (פירוט של כל יום בנפרד בהארכה בהמשך )

יום ראשון – נחתנו בלילה במלפנסה שדה תעופה ליד מילאנו , נסענו לעיירה סטרסה (40 דקות נסיעה) השוכנת לצד אגם מאג'ורה לשינה

יום שני – טיול בעיירה סטרסה, באגם מאג'ורה הכולל  שייט לאיים הבורימאים , בסוף היום נסענו לסרמיונה (עיירה מתוירת בדרום אגם גארדה)

יום שלישי – טיול בעיר העתיקה של סרמיונה, בסוף היום נסענו לישון באגריטיסימו (סוג של B&B בחווה) ליד ונציה

יום רביעי – יום בונציה (אי אפשר לחנות בונציה אז חנינו בחוץ ולקחנו אוטובוס לונציה) , בצהריים נסענו לישון ליד קורטינה (עיירה עם נוף מדהים בהרים הדולומיטים)

יום חמישי – חציית הדולומיטים ומעבר בעיירות הראשיות: קורטינה , בולצאנו ,בערב נסענו ללון לאגריטיסימו ליד גארדה (צפון גארדה )

יום שישי –  נסענו לצפון אגם גארדה למקומות malcesine,  brenzone בלילה חזרנו ללון באותו אגרטיסימו כמו הלילה הקודם

יום שבת – אגם טנו (מדהים) , אגם גארדה , מפלי גארדה , ישנו בלימונה

יום ראשון – יום שופינג בדומו במילאנו , נסענו לישון 15 דקות נסיעה משדה תעופה.

מפה של המסלול : (לחצו על התמונה להגדלה )

map

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>